פרסום בגוגל

פרסום בגוגל לעסקים

כשלקוח מחפש שירות או מוצר בגוגל, סביר שהוא יבחר באחת המודעות הראשונות שהוא יראה, זאת שתמשוך אותו ותהיה אטרקטיבית יותר משאר המתחרים. אם העסק שלך לא נמצא שם, איך לקוחות ימצאו אותך?

פרסום בגוגל משמש כמקפצה אדירה לעסקים קטנים וגדולים כאחד. אתרים המופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות זוכים לשיעור חשיפה גבוה יותר בעשרות אחוזים.

דרך פרסום בגוגל לעסקים, ניתן להרחיב כל פעילות עסקית ולהנות מזרימה בלתי פוסקת של טלפונים, לידים ומכירות.

להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל.
זאת המטרה שלנו.

פרסום בגוגל לעסקים: להופיע בתוצאות הראשונות, זאת המטרה שלנו.

רוצים להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל?

השאירו פרטים ואנו נדאג לכל השאר.

תודה שפנית אלינו, ההודעה נשלחה.

פרסום בגוגל לעסקים: איך זה עובד?

כאשר מנוע החיפוש מחזיר את תוצאות החיפוש שלו, הוא מציג לך שני סוגי תוצאות: תוצאות אורגניות ותוצאות בתשלום.

תוצאות חיפוש אורגניות הן התוצאות המתאימות ביותר לשאילתת החיפוש של המשתמש על סמך הרלוונטיות. תוצאות אלו נקראות גם "תוצאות חיפוש טבעיות".

תוצאות בתשלום הן בעצם מודעות – בעלי עסקים אשר משלמים כדי להציג את דפי האינטרנט שלהם עבור מילות מפתח מסוימות.

מודעות יכולות להופיע כאשר מישהו מפעיל שאילתת חיפוש המכילה את מילות המפתח.

עם פרסום עסקים בגוגל: משלמים רק עבור תוצאות.

איך מבדילים בין התוצאות?

בדף תוצאות החיפוש, אפשר בקלות לספר אילו תוצאות חיפוש הן אורגניות ואילו בתשלום. מודעות תמיד מוצגות יחד עם התגית 'Ad' או 'מודעה' ובמרבית המקרים, הן יופיעו לפני התוצאות האורגניות.

כאשר מדובר במילות מפתח מבוקשות, מודעות יכולות להופיע גם בתחתית העמוד, וגם בעמודים הבאים.

רבים מהמחפשים בגוגל לא תמיד מבינים את ההבדל בין תוצאות החיפוש שלהם.

כשאתה מכיר בהבדלים, זה נותן לך את היכולת לקבל החלטה מודעת יותר על סמך הרלוונטיות של התוצאות.

התמונה הבאה מציגה את ההבדל בין תוצאות אורגניות לתוצאות בתשלום.

פרסום בגוגל לעסקים - תוצאות אורגניות ותוצאות בתשלום.

כמה עולה פרסום בגוגל לעסקים?

בעלי עסקים שרוצים להציג את המודעות שלהם בתוצאות החיפוש נדרשים להציע מחיר (על כל לחיצה) בעבור מילות החיפוש שלדעתם אנשים ישתמשו בהם כאשר הם מחפשים עסק כמו שלהם.

לדוגמה, אם אתה מנעולן הממוקם בחיפה וחושב להשתמש בפרסום בגוגל לעסקים, כנראה שתרצה להציע מחיר על מילות מפתח כמו "מנעולן בחיפה" , "מנעולן" , "מנעולים בחיפה".

בהסתמך על הצעת המחיר שהגשת ובהשוואה למנעולנים אחרים המפרסמים באזור, המודעה שלך עשויה להופיע בדף תוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים את התנאים שעליהם אתה מוכן לשלם.

בנוסף, גוגל לוקחת בחשבון גם את הרלוונטיות והאיכות של המודעה. אז גם אם הצעת הכי הרבה כסף, זה לא בהכרח אומר שהמודעה שלך תופיע ראשונה ובטח לא כאשר אנשים מחפשים מילים או ביטויים אחרים מאלו שבחרת.

היתרונות של פרסום בגוגל

למחפשים יש כוונת קניה

אנשים המחפשים בגוגל, מחפשים באופן פעיל את מה שאתה מציע. לדוגמה אם מישהו מחפש "פיצה בחיפה", לא יהיה מופרך לחשוב שהוא מחפש מקום לקנות בו פיצה.

מכיוון שאתה יכול להגדיר מראש את המיקום הגאוגרפי בו אתה רוצה שהמודעה תופיע, תוכל לוודא שרק אנשים באיזור שלך רואים את המודעה שלך.

לדוגמה, תוכל לבקש מגוגל להציג את המודעה רק לאנשים הנמצאים בחיפה, או ברדיוס של 5 ק"מ.

זה מה שעושה את הפרסום בגוגל כל כך מוצלח ושונה מכל סוג אחר של פרסום. אתה ממקד את הפרסום בגוגל עבור לקוחות פוטנציאלים והם רואים את המודעה שלך בדיוק במקום ובזמן בו הם צריכים את השירותים שלך.

תשלום לפי לחיצה
משלמים רק על תוצאות

מאחר וגוגל משתמשת בשיטת 'PPC' (תשלום לפי לחיצה), אתה משלם רק כאשר מישהו מחפש את מילות החיפוש שהצעת והוא מעוניין מספיק במודעה שלך בשביל ללחוץ עליה.

אתה יכול לקבוע כמה אתה מוכן לשלם עבור כל לחיצה וגם לקבוע תקציב יומי מקסימלי.

זה שונה מפרסום מסורתי, שמחייב אותך בתשלום קבוע כדי להציג את המודעה שלך ולא לוקח בחשבון אם מישהו בכלל הסתכל עליה.

גוגל שינתה את כללי המשחק וחוללה מהפכה בדרך בה פרסום עובד, זאת על ידי כך שאתה משלם רק כאשר משתמש נוקט פעולה ולוחץ בשביל לראות את האתר שלך.

מערכת מעקב מתקדמת

יכולות המעקב של הפרסום בגוגל הן יתרון עצום לעסקים קטנים. הן נותנות לנו את היכולת להיות עם היד על הדופק לגבי ביצועי המודעה ולבצע את ההתאמות הנדרשות לניהול מסע מוצלח של פרסום בגוגל לעסקים.

באמצעות מרכז השליטה של גוגל, אפשר לעקוב אחר כמות האנשים שנחשפים אל המודעות, כמות הלחיצות שיש עליהן, וגם אחר מספר האנשים שעברו לאתר ונקטו פעולה כתוצאה מהפרסום.

אם הרבה אנשים לוחצים על המודעות שלך אבל אף אחד לא קונה או מתקשר אליך, כנראה יש צורך בביצוע התאמות ובשיפור הקמפיין או בשיפור האתר שלך.

בנוסף, אפשר להפסיק את הפרסום בגוגל בכל שלב אם לא מקבלים את התוצאות הרצויות.

שיעור הקליקים בגוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש העיקרי ברשת, הודות לתוצאות חיפוש רלוונטיות יותר שהוא מציג למשתמשים בו ביחס למנועי חיפוש אחרים. ביום אחד מעבד מנוע החיפוש מעל 3 מיליארד בקשות חיפוש ברחבי העולם.

הסטטיסטיקה מלמדת אותנו שקיימת צניחה חדה בחשיפה לתוצאות החיפוש ככל שמתרחקים מן העמוד הראשון של התוצאות. כבר בין העמוד הראשון לשני ישנה צניחה של 90% בשיעור החשיפה!

יותר מזה, התוצאה השניה בחיפוש זוכה לחשיפה נמוכה בעשרות אחוזים מהתוצאה הראשונה והמגמה כמובן ממשיכה לרדת ככל שמתרחקים מראש העמוד.

קבלו ייעוץ חינם עוד היום

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אחרי שהשקעתם ממיטב זמנכם וכספכם בהקמת אתר מקצועי, נגיש ומעוצב, אתם צריכים שימצאו אותו ברשת!

רוצים שהאתר או דף הנחיתה שלכם יגיע לקהל היעד באמצעות מנוע החיפוש המועדף בעולם?

אנו מתמחים בקידום אתרים אורגני ובניהול קמפיינים ממומנים של פרסום בגוגל לעסקים.

נשמח להציע שירותי קידום ופרסום בגוגל לעסקים שיובילו את העסק שלכם למקום ראוי בתוצאות החיפוש ובדירוג האתר שלכם.

אנו פועלים עם שיטות SEO עדכניות ואפקטיביות ליצירת אופטימיזציה, תוך הקפדה מלאה על הנחיות גוגל המתעדכנות כל הזמן.

צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר לקידום העסק שלכם בגוגל.

לקוחות מספרים

חיפשנו חברה מומלצת לעשות איתה פרסום בגוגל. מצאנו את adwebe שבמקצועיות וסבלנות רבה עזרו לנו להגשים את כל יעדי הפרסום שלנו.
אנו מודים לחברת adwebe על שירות מקצועי ולא מתפשר. קיבלנו תוצאות מהירות והצלחנו להגדיל את התנועה לאתר הבית שלנו.
תודה על שירות מקצועי ויעיל. כיום אנו רואים תוצאות ומאוד מרוצים. שווה כל שקל!
יצירתיות ומצוינות הם לא רק סיסמא עבור משרד הפרסום הנהדר ADwebe.
יוסי ארז
יוסי ארז
VIP Security
Call Now Button