אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה לאתרים נקראת גם אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization או בקצרה – SEO).

כשמדברים על אופטימיזציה לאתרים, מתייחסים לשיטות בהן נעשה שימוש כדי להשיג מיקום או דירוג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש האורגניות (תוצאות טבעיות – ללא תשלום).

שיטות כגון הגדלת מילות מפתח, כותרות נכונות, קישורים נכנסים וכתיבת תוכן באיכות גבוהה יכולות כולן לשפר את הדירוג האורגני של האתר בתוצאות החיפוש.

מהי אופטימיזציה לאתרים ומה זה SEO ?

אופטימיזציה לאתרים עבור מנועי חיפוש

עד כמה מותאם האתר שלכם למנועי חיפוש? השאירו פרטים וקבלו דו"ח מפורט על ביצועי האתר שלכם.

תודה שפנית אלינו, ההודעה נשלחה.

איך תהליך האופטימיזציה עובד?

כאשר מנוע החיפוש מסתכל על הדפים באתר שלכם, הוא בוחן מספר רב של פרמטרים שונים ובעקבותיהם מעניק לכם את הדירוג אשר משפיע על המיקום שלכם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

לכל מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, בינג ויאהו יש תוצאות חיפוש עיקריות, בהם דפי אינטרנט ותוכן אחר כמו תמונות, קטעי וידאו או רישומים מקומיים מוצגים ומדורגים על סמך מה שמנוע החיפוש רואה כרלוונטי ביותר למשתמשים.

אופטימיזציה לאתרים נוגעת לתוצאות חיפוש אורגניות ובשונה מתוצאות חיפוש בתשלום, כאן כסף אינו משחק תפקיד. מדובר בהליך חינמי לחלוטין שכל אחד יכול לעשות על מנת לקדם את האתר שלו.

איך תהליך אופטימיזציה לאתרים עובד?

אופטימיזציה לאתרים - מהם הפרמטרים?

עולם האופטימיזציה לאתרים ו- SEO הוא מורכב ומשתנה ללא הרף. יחד עם זאת, אפשר בקלות להבין את היסודות ואפילו כמות קטנה של ידע יכולה לעשות הבדל גדול.

אז מהם הפרמטרים העיקריים כשחושבים לעשות אופטימיזציה לאתר או עמוד מסוים? הנה הם לפניכם:

  • כותרת (SEO Title) – הכותרת שמופיעה בדפדפן שלכם למעלה ליד שם האתר, היא גם הכותרת המוצגת בתוצאות החיפוש של גוגל. הקפידו על כותרת עניינית המכילה את מילות המפתח שלכם ולא עולה על יותר מ- 60 תווים.
  • כותרת העמוד (Page Title) – הכותרת הראשונה הנמצאת בתוך העמוד. הקפידו על כתיבה תחבירית ונכונה כדי שמנועי החיפוש יצליחו לתרגם ולהבין אתכם. שימו לב, הכותרת חייבת להיות בתגית HTML הנקראת H1, זה מסמל למנועי החיפוש כי זו הכותרת הראשית של העמוד.
  • כותרת משנה (Subheading) – כותרות משנה הן הכל חוץ ממשניות. הקדישו להן את מלוא המחשבה בדיוק כפי שאתם משקיעים בכותרת הראשית. חשבו מחוץ לקופסא, כתיבה מעניינת תמשוך את הלקוחות להישאר יותר זמן במאמר, בדף או באתר שלכם.
  • תוכן (Content) – תוכן הוא המלך! כתבו המון תוכן איכותי לאתר שלכם. הקפידו על שימוש במילות מפתח המתארות את הפוסט או את הדף שלכם בצורה הטובה ביותר ושמרו על ריווח נכון בין משפטים ופסקאות על מנת לאפשר לגולשים קריאה נוחה ונעימה יותר באתר שלכם.
  • מילות מפתח (Keywords) – מילות מפתח וביטויים בתוכן האתר שלכם מאפשרים לאנשים למצוא את האתר שלכם באמצעות מנועי החיפוש. אתר המותאם היטב עבור מנועי החיפוש הוא כזה המדבר באותה שפה כמו הלקוחות הפוטנציאלים שלו, ויהיה קל למציאה בשימוש מילות מפתח רלוונטיות.
  • תיאור (Description) – טקסט קצר (עד 160 תווים) אשר מתאר את הדף שלכם בצורה הטובה ביותר. תיאור הדף מוצג בתוצאות החיפוש של גוגל מתחת לכותרת. תיאור טוב מסכם את מהות הדף ומעודד אנשים לבקר בדף או באתר שלכם.
  • כתובת אתר (URL) – כתובת אתר ידידותית ל- SEO היא אחת ממוקדת ולא ארוכה מדי. כתובת אתר טובה מקלה על המבקרים ועל מנועי החיפוש להבין מה יש בדף. נסו לשמור על כתובות הדפים שלכם פשוטות וקצרות ככל האפשר.

באופטימיזציה לאתרים, פרמטרים אלו נקראים – SEO On-Page. אלו הם הפרמטרים החשובים ביותר של הדף, אותם מנועי החיפוש בודקים מקרוב ולפיהם מחליטים איזה ציון הוא מקבל.

ישנם עוד פרמטרים רבים אשר משפיעים על דירוג הדפים ועל האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

ביניהם – קישורים נכנסים ויוצאים, כמות המבקרים באתר, משך זמן השהייה באתר ועוד. זה נקרא SEO Off-Page.

למידע נוסף על קידום אתרים בדף ומחוץ לדף, בקרו במאמר המפורט שכתבנו על שיווק באינטרנט לעסקים, שם תוכלו למצוא עוד מידע על הערוצים השונים לשיווק באינטרנט, ותוכלו להתחיל לפעול בהם כדי להשיג הצלחה עסקית.

אופטימיזציה לאתרים - הפרמטרים

השירותים שלנו

קידום אורגני

המתכון הבטוח להצלחה. קידום אורגני איכותי מאפשר לאתר שלך לצמוח בשקט ולשמור על נוכחות המותג ברשת. מדובר בהשקעה בטוחה לטווח הארוך.
אופטימיזציה
שירותי האופטימיזיצה שלנו מספקים תוצאות בשטח לעסקים שעובדים איתנו. אנו מתמחים באופטימיזציה לאתרים מכל הסוגים והגדלים.
בניית קישורים
אנו יודעים איך לבנות רשת חזקה של קישורים רלוונטים אשר ביכולתם להרים את התנועה באתר שלך ולקדם אותו אל המקום הראוי לו.
Call Now Button