אסטרטגיה חברתית יעילה מגדילה לידים ומכירות ועוזרת לעסקים להרחיב את העסק שלהם. כתוצאה מכך, פרסום ברשתות חברתיות הפך להיות מאוד פופולרי בשנים האחרונות.
למרות זאת, עסקים רבים לא עושים זאת בתבונה ולכן הם מבזבזים הרבה זמן, הזדמנויות וכסף, שכן הם לא מנצלים את המגוון הרחב של הפעילויות הדרושות להצלחה עם שיווק במדיה חברתית.
אז איך לגרום לעסק שלך להצליח עם פרסום ברשתות חברתיות? הנה כמה טיפים טובים להתחיל איתם:
1) הבטח את שם המשתמש שלך.
בדיוק כמו שחשוב להבטיח את שם הדומיין עבור אתר האינטרנט של העסק שלך, חשוב לעשות זאת גם עבור הדפים העסקיים שלך ברשתות חברתיות. זה צריך לכלול את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ופינטרסט.
גם אם אין לך עכשיו זמן או כוונה להתמקד במאמצי הפרסום על גבי כל הפלטפורמות הגדולות האלו, עדיין זה יהיה רעיון טוב להבטיח את השם הייעודי שלך לפרסום ברשתות חברתיות, לפני שמישהו אחר יעשה זאת.
2) השלם את הפרופיל שלך.
נורת אזהרה נדלקת אצל לקוחות פוטנציאליים כשהם צופים בפרופיל שהוא לא שלם. זה לא רק מרמז כי אתה לא לוקח את הנוכחות שלך שם ברצינות רבה, אלא גם כי אין לך יותר מידי חומר או מידע לחלוק.
לכן, קח את הזמן כדי למלא באופן מלא ככל האפשר את הפרופילים העסקיים שלך לפרסום ברשתות חברתיות. זה כולל תמונות, פרטים על העסק, שירותים, וקישורים לאתר האינטרנט שלך ולשאר הפרופילים החברתיים.
3) פרסם תוכן איכותי ומגוון.
מה שהכי חשוב – זה איכות התוכן שאתה משתף. זה מה שמושך עוקבים איכותיים, וזה מה שמשאיר אותם שם. הפוסטים הטובים ביותר הם ייחודיים, אינפורמטיבים, ומתקשרים לתחומי העניין ולצרכים של קהל היעד שלך.
עם כמה שזה חשוב לקדם את העסק שלך, קידום מכירות וקידום העסק לא צריכים לייצג יותר מ- 40% מהפוסטים שאתה מפרסם ברשתות החברתיות. נוכחותך והשתתפותך בפלטפורמות האלה היא מקדמת מספיק.
אז איך עושים שיווק במדיה חברתית ועדיין ממלאים את ה- 60% הנותרים? עם תוכן מגוון מספיק כדי לשמור על העוקבים שלך מעוניינים.
כגון קישורים לפוסטים בבלוג שלך, קישורים לבלוגים ומאמרים אחרים, ציטוטים של מומחים בתעשייה שלך, סטטיסטיקות, חדשות, ואירועים.
מוכן להתחיל פרסום ברשתות החברתיות?
נשמח לעזור לך. השאר פרטים וקבל ייעוץ והצעת מחיר בחינם.
4) פרסם לעיתים קרובות.
ככל שהעוקבים שלך ייראו פוסטים איכותיים ממך לעיתים קרובות, כך הם ייסמכו עלייך ויעריכו אותך יותר. יחד עם זאת, אתה לא רוצה לפרסם כל כך הרבה ולהפוך להיות מטרד.
בתחומים מסוימים זה אידיאלי לפרסם פוסטים כל יום, באחרים מספר פעמים בשבוע, וכאלו שגם פעם בשבוע זה בסדר גמור.
בכל אופן, נסה להמנע מזמן ממושך ללא פוסטים, לא רק לטובת העוקבים שלך, אלא גם למוטיבציה האישית שלך. הקפד לפרסם לעיתים קרובות ושמור על העוקבים שלך מעודכנים ומרוצים.
5) הגב למעורבות.
הכנס לעצמך הרגל חדש ובדוק הודעות, אזכורים ושיתופים חדשים מידי יום. ככל שתקדים להגיב, כך תראה לקהל היעד שלך שאתה רציני ושאכפת לך.
כשעושים שיווק במדיה חברתית, זוהי גם דרך הנכונה להמיר לידים למכירות, וזוהי השורה התחתונה של כל עסק.
ענה על ההודעות בהתחשבות, בסבלנות ובמקצועיות. הגב בתודה לאנשים שמשתפים את התוכן שלך. זה גם מנומס וגם מוביל להזדמנויות עסקיות טובות.
6) שמור על עקביות המותג.
המהות של מי שאתה בפייסבוק, צריך לשקף את מי שאתה באינסטגרם, טוויטר וכן הלאה.
בעוד שכל פלטפורמה מציעה תכונות ומגבלות שונות, חשוב שתמצא דרך להשמע ולהראות אותו הדבר בכל אחת מהרשתות החברתיות שאתה פועל בהם.
לדוגמה, אם יש לך אירוע מיוחד שמתקיים, מסע פרסום או קידום מכירות, ודא כי זה מתוקשר בכל מקום.
עקביות זו מרגיעה את העוקבים שלך, מאחר והם יודעים שהם יכולים לסמוך על כל אחת מהפלטפורמות שלך כדי להציג ולספר להם את מה שהם צריכים לדעת.
שיווק במדיה חברתית צריך להעשות בצורה מסודרת, נכונה, ומדויקת.
פעם בחודש, קח את הזמן לקבץ ולנתח את הנתונים שלך לשיווק במדיה חברתית.
הדרך למדוד הצלחה במדיה חברתית מתחילה במטרות שהצבת וביעדים שהעסק שלך רוצה להשיג.
אף אחד מלבדך לא יכול לקבוע מהי הצלחה בשבילך. הדרך הכי טובה למדוד זאת תהיה על ידי הצבת יעדים ברורים.
עבור מרבית העסקים, אלו הן מטרות הפרסום ברשתות חברתיות:
- הגברת נוכחות המותג ברשת
- הגברת המעורבות לדף העסקי
- הגדלת התנועה לאתר
- קבלת לידים חדשים
- הגדלת נוכחות באירוע
- קידום קטלוג מוצרים
ועוד שלל מטרות המשתנות מעסק לעסק. להיות מותג מוצלח ברשתות החברתיות זה לוקח זמן, אבל אתה חייב להשקיע מאמץ כדי לראות תוצאות.
מינוי של מנהל לשיווק במדיה חברתית ללא מטרות או כיוון יכול להוביל לביזבוז זמן וכסף. שוב, התקדמות לוקחת זמן. אבל אסטרטגיה נכונה ויעילה יכולה לזרז את התהליך.
ודא שאתה מכיר טוב את התוכן ואת הטקטיקות שמניבות את הביצועים הטובים ביותר עבור העסק שלך.
"פרסום ברשתות חברתיות" הינו מושג כללי המאגד בתוכו פרסום במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות ברשת.
אם מעניין לקרוא ולהבין יותר איך הפרסום בפייסבוק עובד, איך הוא יכול למנף את העסק שלך ומה הן העלויות שלו, בקר בעמוד שכתבנו בנושא פרסום בפייסבוק.
7) החזר השקעה עם פרסום ברשתות חברתיות.
קיימים עשרות ערכים המציינים את ההצלחה שלך עם פרסום ברשתות חברתיות.
קליקים, המרות והחזר השקעה הם התורה האמיתית שמאחורי כל קמפיין שיווק במדיה חברתית.
ישנן שיטות וכלים רבים למדידת ערכים אלה. זה פחות משנה איך תמדוד אותם, חשוב הרבה יותר שתעשה מהלכים כדי לשפר אותם.
באופן אידיאלי, כל שיטות ההצלחה עם שיווק במדיה חברתית צריכות להוביל להחזר ROI (החזר השקעה) חיובי עבור העסק שלך.
זה אולי נראה קשה, אבל אנחנו כאן כדי לעזור. יחד, נוכל לזהות ולעקוב אחר הנתונים החברתיים החשובים ביותר שלך.
נקיטת צעדים אלה תעזור לך לגלות בדיוק עד כמה אסטרטגיית השיווק שלך משתלמת.
צריך עזרה עם שיווק ופרסום ברשתות חברתיות? צור קשר ונשמח לעזור לך.
אז איך אתה מודד את הצלחת העסק שלך במדיה החברתית? שתף אותנו עם החוויות שלך בתגובות למטה.